Hutchinson

Történelem
160 éve folyamatos megújulásban
A Hutchinsont 1853-ban Hiram Hutchinson alapította Chalette-sur-Loingban. Kezdetben bevonatos szöveteket gyártottak az „Aigle” márkanév alatt.
1890-ben a Hutchinson megkezdte a kerékpárgumik gyártását. 1909-ben Léon Georget nyerte az első versenyt a cég Monofil abroncsával. A kerékpársport legnagyobb nevei emelték a márkát a csúcsra, többek között a Tour de France versenyein aratott győzelmekkel.
2020-ban a cég megünnepelte 130 éves kerékpározási történelmét.
A Hutchinson az egyetlen kerékpárgumi-gyártó, amely még mindig Franciaországban készíti termékeit. A fejlett technológiájú gumikat így a vállalat K+F szakértelme és anyagismerete tökéletesíti.
Örökség A cipőktől a gumikig és még tovább.
HOZZÁJÁRULÁS A JÖVŐ MOBILITÁSÁHOZ
Hogy megfeleljünk ügyfeleink igényeinek, a Hutchinson a jövő mobilitását szolgálja egyértelmű stratégiával és közös értékekkel. Célunk, hogy hozzájáruljunk a jövő mobilitásához. Folyamatosan innoválunk, fejlesztjük különféle szakértelmeinket és az operatív kiválóságra törekszünk, hogy felkészüljünk a jövő kihívásaira.
Csapataink közös értékek köré szerveződve támogatják az ügyfeleket és biztosítják a fenntartható mobilitást.
ÖRÖKSÉG
A Hutchinson 160 éve járul hozzá a szárazföldi, légi és tengeri közlekedés fejlődéséhez. Büszkék vagyunk arra, hogy ezt az örökséget és tudást generációról generációra továbbadjuk.
EMBERI ERŐFORRÁS
A Hutchinson sikerét a vállalat női és férfi munkatársai biztosítják. Az etika, a tisztelet, az integritás, a szolidaritás és a felelősségvállalás azok az értékek, amelyekre a sikerünket építjük.
LENDÜLET
Az elkötelezettség és a nyitottság visz minket előre. Az információmegosztás és a csapatszellem hozzájárul közös sikereinkhez és erősíti a Hutchinsonhoz való kötődésünket.
GYAKORLATI TELJESÍTMÉNY
Számunkra az operatív teljesítmény alapvető feltétele a sikernek. Célunk, hogy a világ vezető vállalatainak elsőszámú beszállítójává váljunk, ami megköveteli tőlünk a kiválóságra való törekvést.
KIHÍVÁSOK KERESÉSE
Határozottan innovatívak vagyunk, és részt kívánunk venni a világ vezető vállalatainak verseny- és technológiai kihívásainak leküzdésében, amelyek osztják értékeinket.
Manifesztónk
Egy olyan világban, amely egyre szűkösebb, állandó mozgásban van, ahol az idő gyorsan telik és gyakran hiányzik, különleges érzés, ha az ember újra önmagára talál, érzi magát, és belülről szabadnak érzi magát – ezek ritka, nem is beszélve kivételes pillanatok.
A Hutchinsonnál hiszünk ezen idő, mozgás, adrenalin és az egyéni szabadság rehabilitációjában.
Többek vagyunk, mint egy történelmi kerékpárgumi-gyártó és beszállító. Mi vagyunk a francia kerékpáripar, felhasználóink szolgálatában, személyes fejlődésük elősegítésére.
Ezért dolgozunk minden nap azon, hogy egyedi kerékpározási élményt nyújtsunk számukra, tiszta, nyers érzelmek pillanatát, amelyet teljes egészében, intenzíven élhetnek meg, úgy, ahogy nekik a legjobban megfelel.
Napi elkötelezettségünk egyetlen célja: hogy mindenkinek megadjuk a „kerékpározás pillanatát”.
Egy új korszak kezdődik. Helyet kap az önmagunk felülmúlása és a kiteljesedés.